vineri, 15 februarie 2013

sa zicem ca ne preatim de restanta

Daca mi-ati putea vedea biroul, ati jura ca e facuta poza in sesiune sau nici nu v-ar pasa de asta, dar eu oricum va povestesc cum e sa te pregatesti la un examen de cacat care e foarte greu.
Poi povestea incepe cam asa...
In fiecare dimineata te trezeste cu chef de invatat, faci doua probleme si pe urma gasesti internetul sau orice alt lucru mult mai interesant ca invatatul.
Pasul nr doi, iti aduci un prieten sau o prietene cu, care crezi ca a-i putea invata, dar timpul trece tic tac si voi tot nu a-ti incepeut de invatat. Va atrageti atentia unul altuia ca nu invatati si asa trece timpul.
Pasul nr trei, oricum e iarna asa ca eu mi-am bagat picioarele in el examen si merg la ski.
In concluzie, o sa ma astepte niste zile chinuitoare in care o sa invat tot ce nu am invatat azi.
Sa nu faceti asta acasa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu