sâmbătă, 9 februarie 2013

"Mananci o carne cu gust de carne""

In dimineata aceasta ma amuzam de reclama facuta la tigaia"magica" care iti gateste o "carne cu gust de carne". Si acum vine intrebarea mea. Daca carnea nu are gust de carne atunci ce gust are? Mancam rahat?
Oricum mancam rahat zilnic, la figurat, dar acum imi este frica ca eu nu mananc carne si poate mananc vapoare.
E un pic ciudat sa zici "ca pe vremea bunicii", pe vremea buncii se manca slana si alte chestii care in  zilele noastre au colesterol si sunt gretoase. Cel putin asa le considera unii care au "figuri si figurine pe cap" asa cum spune tata.
Mie una mi se pare horror reclama aia, imi induce gandul ca as manca nesanatos, iar daca o sa imi cumpar tigaia aia, viata mea o sa se schimbe. E amuzant si trist in acelasi timp atunci cand o ascultam pe duduie vorbind.
Oricum mancam carne dopata cu apa, pui crescuti fortat, vaci care mananca iarba cu ingrasaminte si lista poate continua, pana si puiul care il creste "bunica" in curte nu mai e la fel de sanatos, si la ala i se dau boabe de crestere.
Asa ca oameni buni, sa nu ascultam toate cacaturile care ni se baga in cap de la reclamele alea colorate si pofoase si sa incercam sa mancam asa cum credem noi ca este mai bine, pentru noi si sanatatea noastra. Nu o tigaie scoate din pui cacaturile care s-au bagat in el ca sa creasca fortat.
Sa continuam sa ne amuzam pe seama lor, fara sa "punem mana pe telefon si sa sunam".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu