miercuri, 13 februarie 2013

Cand duminica te trezesti la 6 dimineata

E duminca, si cel mai probabil multi dorm pana pe la 9-10. Ciudat dar duminica visez  cel mai frumos, adica visez ceea ce mi-as dori ”sa ma fac cand o sa cresc  mare”.
In fine sa revenim la cea mai oribila zi din luna.
Era 6 dimineata cand eu inca visam ca sunt serial killer si aveam de impuscat un rau facator, frumos nu? Actiunea nu imi priva visul, aveam o masina  smechera, o luneta si mai si, si o persoana care merita sa moara. Dintr-o data se aprinde un bec la masina si incepe sa sune o alarma, sunetul si lumina intermitenta nu se opreau. Brusc  m-am trezit si  mi-am dat seama ca e alarma telefonului. Da, aveam un examen de doi lei intr-o zi de duminica care trebuia sa fie excelenta.
In drum spre facultate ma gandeam la toate visele pe care alarma mi le distruse in zilele de duminica, multe. Dar azi era o zi speciala in care visul meu nu putea sa fie distrus si totusi a fost. C'est la vie.
Sper ca voi a-ti dormit mai bine si visele voastre nu au fost distruse la fel si ziua de duminica in care iti irosesti fiecare gram de energie pe tot felul de lucruri care te bucura pe tine si te fac sa te simti special fiindca sti ca maine e luni  si e cea mai oribila zi din saptamana in care revi la realitate dupa un weekend fain.
O saptamana faina sa aveti.
Bye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu