joi, 14 februarie 2013

Ce fac oamenii normali de Valentine's Day

Azi e ziua magica, pot sa o numesc si ziua roz sau rosie din an, asta doar pentru gagici, fiindca toate cadourile au doua culori, roz sau rosii, si daca ii mai dati si niste bomboane de la Milka o sa fie si ceva mov.
Faza e ca noi fetele in general avem asteptari prea mari de la armasarii de langa noi, sau cel putin aveam pe la 17 ani. De Valentine s Day mi-l doream pe Fat Frumos langa mine sa bem o sampanie si sa ne uitam la un film, dar azi lucrurile s-au cam schimbat.
Am inteles ca ziua asta magica din an e doar o fandoseala pentru aia care nu au motiv sa se iubeasca in tot restul anului si si-au gasit la fix ziua asta de 14 februarie, sau pentru aia care un an intreg cu exceptia a 2 zile sau una din an nu au motiv sa dea un cadou persoanei iubite.
Eu spre exemplu am oferit cadoul cu o saptamana inainte tocmai pentru a scapa de agitatia zilei de azi, si am baut sampania aia cu dua saptamani inainte. Iar azi imi ramana sa ma holbez la aia pe la tv care se cer in casatorie si cum isi fac dedicatii de dragoste. Ma uit la fetele alea tinere si ma tot intreb cum sa te casatoresti la 22 de ani? Pff mie mi se pare putin si 29. Ma gandesc ca nu atingi apogeul maturitatii ca sa iti dai seama daca e bine sau rau, si nu are rost sa  te casatoresti asa aiurea si sa iti petreci cei mai faini ani din viata la cratita. Mi se pare absurd oricat de bun sau rau ar fi acel barbat,dar nu ma bag, fiecare face alegerile cele mai bune pentru el.
Azi o sa imi petrec ziua cu capul in carti si cu ochii in tv, iar maine o sa ies la schi. ce poate fi mai frumos?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu