joi, 17 ianuarie 2013

Momente

 Azi a fost unul din momentele acelea pe care sunt sigura ca nu le vrei in viata ta. Momentul cand crezi ca viata ta e perfecta asa cum ai planificat-o si nime si nimic nu poate interveni intre tine si planul tau de viata pe care sunt sigura ca majoritatea il aveti pe o luna, doua, trei sau poate ani.
 Dar totusi inevitabilul a aparut, si nu ca ar fi ceva rau, doar ca a aparut intr-un moment nepotrivit. Acum cred ca va ganditi la nu stiu ce baliverne, dar e vorba despre niste bilete de avion pentru o vacanta pe care le-am primit cadou intr-un moment nepotrivit, atunci cand viata mea trebuia sa fie lucrata cel mai bine, atunci cand nu pot sa dau gres fiindca totul depinde de acel lucru ca sa trec intr-o etapa superioara.
Si uite asa, sesiunea calma, sau "vacanta mea" a fost distrusa.
Desi nu imi place ca cineva sa imi distruga planurile, dupa o lupta de 2 ore cu mine am reusit sa stabilesc calmul in sufletul meu si sa nu ma mai agit ca un pepsi si sa gasesc solutii pe care mai apoi sa le implementez.
Solutia a venit. Voi muncii 3 saptamani zi si noapte ca sa nu care cumva sa am vreo restanta si sa pot pleca in vacanta.
Nu e bine? Mi se pare un plan aiurea, avand in vedere capacitatea mea de concentrare de 4 ore, dar sa incercam ceva diferit, ceva mult mai greu decat pana acum care imi promite rezultate bune 100%.
Astfel in scurt timp o sa ma pot bucura de excursii in Alpi fara sa ma chinuie idea unei restante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu